31 Ağu 2011

İntihar Koçu Aslı

Aslı: Hoş geldin Ali, nasılsın?
Ali: Gayet iyiyim, kendimi çok iyi hissediyorum bugünlerde.
Aslı: Buna çok sevindim. Biraz kilo vermişsin sanki görüşmeyeli, rengin sararmış gözüküyor.
Ali: Gerçekten mi? Herhangi bir rahatsızlığım yok aslında.
Aslı: Bence yine de bir doktora git sen. Son görüşmemizden bu yana hayatında ne gibi değişiklikler oldu?
Ali: İşyerinde terfi ettim. Artık bulunduğum departmanın yöneticisiyim.
Aslı: Desene hayat daha da zorlaştı. Daha fazla stres.
Ali: Uzun zamandır beklediğim bir gelişmeydi, ben açıkçası olaya bu yönüyle bakıyorum. Kendimi bu tempoya hazır hissediyorum.
Aslı: Öyle tabi. Ama bu tarz olumlu gelişmelerin etkisi en fazla 6 ay sürer der araştırmacılar. Yani sen de bu söylediklerime hazırlıklı ol.
Ali: Umarım daha fazla sürer.
Aslı: Bir de yükseldikçe seni aşağıya çekmek isteyenler artacaktır. Allah sana kolaylık versin. Bugünlerini arama da…
Ali: Bizim şirket pek öyle değildir Aslı hanım.
Aslı: Her şirket aynıdır Ali. Ev almayı düşünüyordun.
Ali: Evet aldık bile. Çok mutluyuz. Sonuçta bir evimiz oldu.
Aslı: Bir kısmını kredi çektin herhalde.
Ali: Evet, uygun bir faiz oranı bulunca hemen çektik krediyi.
Aslı: Kredi kaç yıl vade?
Ali: 15 yıl.
Aslı:……
Ali: Neden öyle baktınız?
Aslı. 15 yıl vadeli kredi çekmek büyük cesaret de, ona şaşırdım.
Ali: Neden?
Aslı: Yani senin pozisyonunda bir çalışan, üç ay sonrasını bile zor görür diye düşünüyorum. Neye güvenerek böyle bir borca girdin, anlayamadım da…
Ali: Aslı Hanım, benim biraz başım ağrımaya başladı.
Aslı. Zaten görüşmemizin de sonuna geldik. Dediğim gibi, doktora gitmeyi unutma.
Ali: Gideceğim…İyi günler. Ben ödemeyi yapayım.
Aslı. Görüşmek üzere. Bonusun varsa, 3 taksit yapabiliyoruz.
Ali: World’e taksit var mı?
Aslı: Maalesef. Görüşürüz Ali.

2 yorum:

  1. :) çok iyi bir yazı olmuş bu!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler...bu yaşam koçu olayına takmış durumdayım:)

    YanıtlaSil