5 Eki 2011

Benimle Dans Eder Misin?

Lise 1. Sınıfı bitirmişim.
Yaz tatili için her yıl olduğu gibi İzmir Gümüldür’deki askeri kamptayız.
Bütün gün denize girmiş ve kıpkırmızı olmuşum. Annemlerin yanında durmamam ve o yaştaki hiçbir erkek çocuğunun da güneş kremi taşımaması sebebiyle kıpkırmızı olmuşum.
Denizden sonraki basketbol oynama seansım bitmiş. Herkes yemeğe giderken ben motele gidiyorum.
Motele geldim. Herkes giyinmiş ve çıkmış.
Hızlıca duş alıyorum. Aynaya baktım.
Ne kadar da zayıfım. Acaba ne zaman kilo alacağım. Kızlar ne zaman bana bakmaya başlayacak.
Her neyse, bunları düşünüp moral bozmanın anlamı yok.
Kotumu giyiyorum. Levis 501. Ama sahte. Maltepe pazarından almışım. Neyse ki kimse anlamıyor.
Üzerine yeni almış olduğum Nike tişörtümü giyiyorum.
Altına babamın Amerika’dan yeni getirmiş olduğu Nike Air Jordan’larım. Üzerimdekilerin en popüleri hiç şüphesiz ayakkabılarım. Herkesin ayaklarıma baktığını hissediyorum.
Motelden çıkıyorum. Kapıyı kilitliyorum.
Kahretsin unuttum. Sivrisinek ilacı sıkmazsam babam beni öldürür. Odaya tekrar giriyorum. Burnumu tıkayarak sıkıyorum ilacı. Görev tamam.
Kapıyı tekrar kitledim.
Ağaçların altından yürüyorum.
Babamları bulmam lazım. Restoranda bulamıyorum.
Doğru ya, unutmuşum. Bu akşam kendin pişir, kendin yedeler. Evet gördüm oradalar işte.
Herkese merhaba. Süper, tabağım ayrılmış. Kuzu şiş ve köfte.
Anne. Efendim oğlum. Param yok.
Faruk, Eylem’e para versene.
Rakının etkisiyle; Ne kadar istiyorsun? Fark etmez baba.
Yaşasın on milyon lira verdi. Bu parayla kampta bir hafta geçinebilirim nerdeyse.
Saat 9. Disko açılıyor.
Gençler diskoya gitmeye başladılar.
Ben gidiyorum.
Babam; Odaya geldiğinde gürültü yapma. Tamam baba.
Diskoya yaklaşıyorum.
Yeke Yeke çalıyor. Herkes diskoda. Çocukların yanına gidiyorum.
Tam karşımda gündüz gördüğüm kız var. Gece çok daha güzel olmuş.
Sahi kadınlar geceleri daha da güzelleşirken, bu neden erkeklere olmaz diye düşünüyorum.
Neyse bira alıyorum kendime. Dansa devam.
İnanmıyorum. Slow müziğe geçti. Scorpions çalıyor.Hepimiz yerimize geçiyoruz.
Pist boş. Daha büyük çiftler ve gençler dans etmeye başlıyorlar.
Gökhan; Baksana . Ben şimdi tuvalete gideceğim. Bana eğer bakarsa döndüğümde söyle. Tamam.
Gökhan, baktı mı olum? Yemin ederim baktı. Ciddi misin? Ben gidiyorum.
Merhaba, benimle dans eder misin? Kusura bakma, biraz rahatsızım. Peki, teşekkürler.
İkinci birayı alıyorum.
Yarısına geldim. Dünya dönüyor. Gökhan olum ben yatmaya gidiyorum.
Ağaçların arasında yürürken, tutamıyorum kendimi. Kusuyorum.
Neyse şimdi daha iyiyim.
Motele geldim. Kapıyı açıyorum.
Dişlerimi fırçaladıktan sonra, fazlaca ses çıkarmadan yatıyorum.
Bu kız bana gündüz sahilde bakmamış mıydı? Evet.
Diskoda tuvalete giderken de bakmadı mı? Evet.
Peki o zaman neden dans etmedi benimle.
Dans etse ne olurdu ki…Bu kızlar neden bu kadar zorlar…
Neyse, uyuyayım artık. Sabah bizimkiler erken kalkar şimdi.
İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder