21 Kas 2011

Lütfen yere atmayın!

İlişki ve sakız arasında ne çok benzerlik olduğunu hiç düşündünüz mü?
Ben düşündüm. Neden bilmiyorum ama düşündüm.
İlişkilerin dejenere hale gelmesi ile, şekerli cikletlerin çoğaldığı dönem arasında bir bağlantı var bana kalırsa…
Eskiden, içinden fal çıkan, şekersiz, ama uzun süre kullanılan sakızlar vardı.
Ne zaman ki, şekerli sakızlar çoğaldı, sakız tüketimi artmaya başladı.
Hiç birinin ağzında şekerinizin bittiğini hissettiniz mi?
Hiç o birinin, artık sizi isteksizce çiğnemeye başladığını, fırsatı olsa hemen yere atacağını; ama yere atmaktan, hem çevreyi kirletirim korkusuyla hem de eline yapışır diyerek atılmadığınızı fark ettiniz mi?
Hiç birinin, son sakızı olduğunuza inandınız mı?
Size kimse, sizi şekeriniz için sevmediğini söylemedi mi?
Buna inanmadınız mı?
Şekeriniz bittiğinde, kendinizi ya yolda, ya da bir kağıdın içine sıkıştırılmış halde bulmadınız mı?
Hep o eski şekersiz, ama upuzun çiğnenilen sakızlardan olmak istemediniz mi?
Kimse, size, artık senden eski tadı alamıyorum demedi mi?
Hiç kendinizi, on iki sakızlık bir kutunun parçası gibi hissettiğiniz olmadı mı?
Size, sen benim son sakızımsın deyip, marketin önünden geçerken, başka sakızlara bakan birine denk gelmediniz mi?
Sizden şeftali , başkasından karpuz, bir başkasından mango tadı almak  isteyen biri, sizi hiç diğerleri ile birlikte çiğnemedi mi?
Birisinin, içinizdeki meyva aromasına ulaştığı anda, artık sizden uzaklaşmaya başladığını  hissettiğiniz oldu mu?
Çoğunuzun,  hiç olmadı ise en az bir defa birinin pantolonuna veya ayakkabısına bulaştığınız olmadı mı?
Sizden uzaklaşmaya çalıştıkça, daha çok parmağında yayıldığınız olmadı mı?
……..
Yukarıda ki sorulardan en az tamamına evet cevabı verdiyseniz, mutlu olun;
Zira siz de çiğnenmişlerdensiniz.

1 yorum:

  1. Bu yaziya yorum yapilmamis mi?cok ilginc gercekten..bence mukemmel..

    YanıtlaSil