11 Şub 2012

Sabahattin Ali- Fotoğraflar

Bir arkadaşım Sabahattin Ali bu ülkenin gözyaşıdır demişti... Aslında düşünüyorum da, bu ülkenin o kadar çok gözyaşı var ki...

Bugün Caddebostan Kültür Merkezi'ndeki "Çektiği ve Çekemediği Fotoğraflarıyla Sabahattin Ali" sergisini gezdim.

İşin içinde Sabahattin Ali olunca, hüzün kaçınılmaz oluyor...

Hem de nereden bakarsanız bakın... Kendisi ile ilgili bir yazı yazmıştım...

http://ikincikanal.blogspot.com/2010/12/sabahattin-ali.html

Bu sebeple sizlere sadece sergide çektiğim fotoğrafları paylaşacağım...

Bu coğrafyada yaşanmış insan hallerini en yalın, en gerçekçi ve en acıtarak gösteren yazarlardan biri, belki de birincisi olduğuna inandığım Sabahattin Ali'yi hala okumadıysanız aslında çok şanslısınız... Zira benden farklı olarak hala keşfetmediğiniz bir hazine var...

İşte iphone kalitesiyle ne kadar mümkünse, sizlere aktarmaya çalıştığım fotoğraflar... Sadece fotoğrafları değil, bazı özel eşyaları da sergide görülebilir...

Ben gerçeklerini görmek istiyorum derseniz, sergi 3 Mart'a kadar sizleri bekliyor olacak...

fotoğraf (3)


fotoğraf (2)


fotoğraf (14)


fotoğraf (13)


fotoğraf (12)


fotoğraf (11)


fotoğraf (10)


fotoğraf (6)


fotoğraf (20


fotoğraf (4)


fotoğraf (9)


fotoğraf (5)


fotoğraf (7)


fotoğraf (8)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder