18 Mar 2012

Light Günlük!

Yaklaşık bir aydır kitap okuyamıyorum… Bu belki hayatımda bir ilk…

Ayrıca yazı da yazamıyorum.

Bilgisayarımda bir word dosya açıyorum ve ekrana bakmaya başlıyorum…

Acaba kendime bir “yeniden başlat” mı gerekiyor.

Çok mu doldum?

Veya zaten bu kadar doluydum, bittim mi…

Çok mu acımasız oldum kendime karşı…

Kahrolası kendini eleştirme hastalığı… Acaba bu bir lanet mi…

Kalbini kırdığım kız arkadaşlarım veya insanlar olmuştur elbet… Herkes gibi ve sanırım herkes kadar…

Neyse, acaba biri “Umarım hiç evlenemezsin ve hep mutsuz olursun” diye beddua edeceğine;

“Hep kendini eleştir e mi” mi dedi acaba…

Uzun lafın kısası, yazamıyorum…

Biraz da mayısta Hindistan’a gidecek olmanın heyecanı ve seyahati planlama stresi, zihnimi başka bir kanala mı açtı?

Bence birazı bundan sebep…

Ama ne yalan söyleyeyim, birazı da Schopenhauer’dan kaynaklanıyor…

Kim bana dedi ki, non-stop üç ay, aynı adamı oku diye…
,
Hele ki bu adam gelmiş geçmiş en büyük pesimistlerden biriyken…

Hayır hakkını yemek istemiyorum. Adam beni başka bir seviyeye taşıdı, adeta kompartıman değiştirdi…

Biliyorum sebebini;

Aşırı doz geldi…

Hindistan sonrasına kadar en iyisi ben biraz daha hafif şeyler yiyeyim, okuyayım ve yazayım…

Ama zaten Hindistan’da yemekler yüzünden hafiflemem kesin gibi…

İyisi mi ben sadece hafif şeyler okuyayım… Yemekte hafiflemeyeyim…

Adana, Urfa, patlıcanlı, neyse devam edeyim… Malum en az bir hafta et yemek yok muhtemelen…

Hep ben kitap öneriyorum.

Var mı bana kafamı boşaltacak kitap önermek isteyen?

Ne olur? Buna ihtiyacım var…

İyi pazarlar…

Not: Tamam maç beni biraz olumsuz etkiledi, kabul ediyorum.

4 yorum:

  1. zülfü livaneli den "son ada" ve "serenad"
    tolstoy dan "insan ne ile yaşar"
    necati cumalı dan "viran dağlar"
    richard bach "sonsuza uzanan köprü"
    emily bronte "uğultulu tepeler"

    ortaya karışık gibi oldu ama schopenhauer dan biraz uzak kalmak iyi gelecektir bol kitaplı günler dilerim

    YanıtlaSil
  2. öneriler için çok teşekkürler, sizi tekrar blogumu okurken görmek de beni ayrıca mutlu etti.

    YanıtlaSil
  3. açlık oyunlarını oku, hatta sende yoksa verebilirim, türkiye distribütörü oldum kitabın resmen, şimdiye kadar 4 kişiye okuttum.

    YanıtlaSil
  4. Aldim bile Sena tesekkur ederim. Bitince yorumlarimi yazarim. Bu arada devami da varmis iki kitap, onlari da okudun mu??

    YanıtlaSil