23 Nis 2012

HD Kalitesinde Yaşam


Gittikçe deney halini alıyor, benim için yaşamak…

Sanki her gün, ölümsüz eserimi yazabilmek adına, insanları gözlemliyor, notlar alıyorum…

Kah gülüyorum, hatta kahkahalara boğuluyorum,

Kah üzülüyorum, kopmak, gitmek istiyorum bu notlara bakıp…

Tek rakibi kendisi olan dünyaca ünlü bir atlet gibiyim…

Artık kendi rekorumu kırmaktan sıkılmış, arayışlar içine girmişim…

Yüz metre koşuda dünya rekorunu kırmışım da, şimdi yüz metre geri geri engelli koşusuna hazırlanıyorum…

Eskiden bilmediğim tepkiler karşısında şaşırır, ne yapacağımı bilemezken,

Artık adeta kendi istediğim tepkiyi, kendim hazırlar hale gelmişim, hatta; bu tepkiler arasında beni en çok şaşırtabilecek olanı ısrarla arayan olmuşum…

Banttan yayınlanan bir maç seyrederken ne kadar heyecanlanılabiliyorsa,

Hayat da beni o kadar heyecanlandırmaya başlamış,

Tek yaptığım güzel pozisyonları zevkle izlemek, acaba şöyle vursaydı nasıl olurdu demek olmuş…

Seviyorum bu son halimi…

Laboratuvarım o kadar geniş ki,

Üstelik tüm ölçümler ücretsiz,

Tek yapmam gereken sosyalleşmek,

Gerisi sadece mastercard.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder