3 Tem 2012

İç Açılar Toplamı!

Digiturk Festival Kanal'ında çok film seyretmekten midir bilmiyorum ama son zamanlarda kendimi fazlasıyla, senaryosunda çok fazla konuşma geçmeyen, hayatın olduğu gibi aktığı,

Veya konuşmalar sırasında sadece ağızların oynadığı ama filmin tema müziği dışında ses gelmeyen,

Bir sinema filminin içindeymişim gibi hissediyorum...

Bağımsız filmleri bu sebeple mi çok seviyorum,

Yoksa,

Bağımsız filmler mi beni bir şekilde bu ruh haline getiriyor,

Bilemiyorum...

İşte böyle sahnelerde,

Karşımdaki konuşurken,

Ben vücudumu orada tutup,

Aslında iki tarafı ağaçlarla dolu, en az bir metre kar yükseliği olan,

ve kendi yolumu kendim açtığım,

Daha doğrusu daha önce kimsenin yürümediği,

Dolayısı ile ayak izi olmayan,

Bir yolda yürümeye devam ediyorum...

Fonda "Amiina" çalıyor... "Skakka"...

Ne hızlı, ne de yavaş adımlarım...

En çok dikkatimi çeken, havanın temizliği,

Sanki burun deliklerim iki katına çıkmış, akciğerimin sayısı dörde yükselmiş gibi, 

Güçlü bir şekilde nefes alıyorum...

Bir yandan da ağladığımı farkediyorum...

Fakat ne üzgünüm, ne de mutlu...

" Sence haksız mıyım?"

Aniden ışık saçan bir kuyruklu yıldız gibi bedenime dönmüş buluyorum kendimi...

Cevap veriyorum;

"Evet, haklısın."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder