5 Nis 2013

Sarı ve Sıcak

Acaba ben çok mu duygusalım?

Dışarıdan görenler hiç öyle gözükmediğimi söylüyorlar.

E içeriden bakan ben de öyle olmadığımı düşünüyorum-dum.

Ancak gerçekler ile yüzleşme vaktim geldi sanırım.

Evet Eylem; sen fazlasıyla duygusal ve hassassın...

Hakkaten neden öylesin!

Mesela aşağıda bulunan videoyu seyretmenizi istiyorum benim için.

1920'lere ait, siyah beyaz bir Hint filmi.

Güleceğinize eminim; ancak itiraf etmem gerek.

Ben bu kısacık görüntüden çok etkileniyorum.

Müziğini zaten her gün en az bir defa dinliyorum.

Videousunu da fırsat buldukça...

Hele ki genç adamın kıza;

" You shall be my queen, sunita" dediği sahne var ya, işte tam burada kendimden geçiyorum...

Neredeyse ağlayacağım... İnanılmaz doğal değil mi!

Sanırım "sevmek" ve "sevilmek" eylemlerine gittikçe daha fazla anlam yüklemeye başladım...

Gün sonunda bana, en insana dair duygular bunlarmış gibi gelmeye başladı!

Sevmek güzel şey!

İster bir anlığına, ister bir ömür boyu!

Bir saniyelik bakışta bile bunu yaşamaya değer!

www.youtube.com/watch?v=3z2dT19bg4A


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder