23 Eyl 2013

Bir Balon Güncesi


Ölmeden önce yapılması gerekenler, seyredilmesi gereken filmler gibi sıralamaları sık sık görürsünüz..

Bunlara bakar, ya onaylarız, ya da katılmayız.

İşte ben de Kapadokya Bölgesi'ni gezdiğim bu hafta sonu, bu fantastik bölgeyi görmek ve gezmek için neden 39 yaşımı beklediğimi defalarca kendi kendime sordum...

Ve kesinlikle, ölmeden önce görülmesi gereken bir yer olduğuna karar verdim...

Yapılacak ve yazılacak, birçok şey olmakla beraber, ben size bu bölgenin hemen hemen en ön plana çıkan aktivitesi olan balon uçuşu seyrüseferimi anlatmak istiyorum.

04:45

Otelin uyandırma telefonu çaldığında, ben neredeyim, ne yapıyorum, bu çalan nedir gibi sorularla uyanmış buldum kendimi. Rutin uyanma saati yedi buçuk olan biri olarak, en zoru sanırım programın kalkış saati... kalkmak zor olsa da, aşağıdaki resimlerden de göreceğiniz üzere, bu güzellik için hiç uyumamaya bile razı olabilirdim...

 
Otelden alındıktan sonra buluşma noktasına geldik. Burada uçuş öncesi kahvaltı yapıyoruz.

Balonun kalkış yapacağı alana 4x4ler ile ulaştırılıyoruz

Pikapların üstünden indirilen sepet yan yatırılıyor ve balon şişirilmeye başlanıyor...

Balonun içindeyim.

Balona bindik.

Yükselmeye başladık. Artık uçuyoruz.

Gökyüzü

 








Alçalmaya başladık.

Tekrar yerdeyiz. Sepetimiz çiçeklerle süslendi.

Pilotumuz Serhan Bey şampanya partisini elleriyle hazırlıyor.

Yer ekibimiz


Pilotumuz Serhan Bey ve yer ekibimiz. Serhan Bey için ne söylesek az. Sayesinde mükemmel bir uçuş yaşadık




Kapadokya Balon'un Genel Müdürü Levent Bey. Kendisi için sektörün duayeni diyebiliriz.

Umarım bu mükemmel deneyimi yaşamamış olanlarınız için balon keyfini yeterince açıklayabilmişimdir...

Şimdiden iyi uçuşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder