11 Eyl 2013

Yol

Gandhi haftada bir gün söz orucu tutar, hiç konuşmazmış...

Kararlıyım, bir gün mutlaka deneyeceğim...

Telefon ile arayanlara, mesaj ile dönebilirim gayet güzel...

Bir pazar günü en uygun gün olur değil mi?

Bu söz orucuna, bir de teknoloji orucu eklesem hiç de fena olmaz sanki.

Belki Gandhi yaşasaydı, o da benim gibi orucuna teknolojiyi eklerdi, kim bilir...

xxxxx

Az önce televizyonda Dustin Hoffman ve Andy Garcia'nın oynadığı "Hero" filmini izledim... Filmi anlatmaya kalkmayacağım ancak baba olan Dustin Hoffman'ın oğluna anlattığı dünya düzeni çok ilgimi çekti...

Dedi ki;

Dünyada bir çok pislik katmanı var kimse temiz değil. Sen de büyüdüğünde bu katmanlardan birini seçerek hayatını devam ettireceksin...

İşte basit felsefe budur...

Sadece kendi katmanını seç, işin özeti bu...

xxxxx

Dün Tekirdağ'a babaannemleri ziyarete gittim.

Yolda giderken itunes'dan indirmiş olduğum Ahmet Kaya şarkılarını dinledim.

Mesela "Kum Gibi"....

Ve tam 20 sene önce aynı şarkıyı dinleyerek, aynı yoldan Tekirdağ'a gitmiş olduğum aklıma geldi...

Bu 20 yıl içinde neler mi oldu?

Ahmet Kaya'nın tüm kasetlerini çöpe attım. Malum gece yüzünden gaza gelerek...

Ahmet Kaya yurtdışına gitti ve Paris'te hayata gözlerini yumdu...

Herkes Ahmet Kaya'dan özür diledi...

Tabular yıkıldı, kürtçe televizyon yayına geçti...

Barış süreci başladı.

Ve ben itunes'dan 0,89 tl'ye Ahmet Kaya şarkıları indirerek dinlemeye başladım...

E bu durumda yine olayın kahramanlarından birisinin şarkısıyla sonlandırayım yazımı;

" Hayat beni neden yoruyorsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder